Happythankyoumoreplease – movie journal #6

g5lDR

This is a story about a hardworking writer having a bad day. After a child lost his family in the subway, he decides to take the boy home – starting a strange friendship between them.

RADNOR-2-jumboHAPPY-jumbo

I can tell this is about the life of a writer and a relationship he maintains with his friends who seek love and happiness as he does.

happythankyoumoreplease.20170228030959happythankyoumoreplease-interviewHappythankyoumoreplease

Six New Yorkers living situations of love, friendship, and the challenge of becoming adults.  The film is written, performed and starred by Josh Radnor and also features a beautiful soundtrack.

◦ Directed by Josh Radnor ◦

 ◦ Cast: Josh Radnor – Malin Åkerman – Pablo Schreiber – Kate MaraZoe Kazan

◦ USA, 2010 ◦

◦ Comedy | Drama  ◦

◦ 90 min ◦


Esta é a história de um escritor que teve um dia mau. Depois de uma criança ter perdido a sua família na estação de metro, ele decide levar o menino para casa – começando uma estranha amizade entre eles. Este filme é sobre a vida de um escritor e dos relacionamentos que ele mantém com seus amigos que procuram amor e felicidade, tal como ele.

Seis nova-iorquinos que vivem situações de amor, amizade e o desafio de se tornarem adultos. O filme é escrito, interpretado e estrelado por Josh Radnor e também apresenta uma bela trilha sonora.

4 thoughts on “Happythankyoumoreplease – movie journal #6”

  1. Pronto, já verti umas lágrimas! Ainda me lembro quando feita parva não queria usar protector, porque queria ficar negra! A idade da parvoíce, se bem que há pessoas da nossa idade e mais velhas que não se preocupam minimamente com o sol!

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s